niedziela, 15 grudnia 2013

Christmas gifts for her - top10

Tak jak obiecałam wczoraj, poniżej zamieszczam sporządzone przeze mnie top10 z świątecznymi prezentami dla kobiet :)

1. iPhone 5s gold - 3099pln


Od dnia premiery jest to mój obiekt westchnień, w każdym liście do św. Mikołaja stawiam go na pierwszym miejscu (a nóż może uda mi się tym coś wskórać, trzymajcie kciuki :))

christmas gifts for her, iPhone 5s gold


2. Philips VisaPure - 679pln


Wg opinii blogerek jest to najlepsza i najskuteczniejsza metoda domowej pielęgnacji twarzy, dla mnie, jednej z największych gadżeciar na świecie - tak wiem powtarzam się :), mega fajny i przydatny prezent.

christmas gifts for her, philips VisaPure


3. Prostownica do włosów GHD Gold V Scarlet Styler - 650pln


Sama jestem jej szczęśliwą posiadaczką i mogę bez cienia wątpliwości polecić ją wszystkim, którzy zastanawiają się nad jej kupnem. Szybko się nagrzewa, jej gładkie płytki nie wyrywają włosów, posiada automatyczny tryb uśpienia, który po 30min nie użytkowania wyłącza ją, jest lekka i poręczna. A na koniec jeden z ważniejszych jej atutów (jak dla mnie) - cudowny design (!) plus super kuferek, etui termiczne, dwie spinki i podróżna suszarka w zestawie .

christmas gifts for her, prostownica GHD Gold V Scarlet Styler


4. Woda perfumowana Chloe - 50ml 329pln


Długo szukałam swojego ulubionego zapachu, który sprawi, że będę czuła się wyjątkowo, kobieco, nie będzie mnie męczył i przyprawiał o zawrót głowy. Chloe dokładnie takie są, eleganckie i uwodzicielskie, zwiewne i zmysłowe. Moim zdaniem idealne na wieczór, ale znam osoby, które używają ich także w ciągu dnia.

christmas gifts for her, woda perfumowana Chloe, sephora


5. Puder w kulkach Guerlain Meteorites - 200pln


Jest idealny do wykończenia makijażu, jego słodkie kształty i cudowny zapach zamknięty w pięknym pojemniczku przyprawia o zawrót głowy dając uczucie luksusu i wyjątkowości :)

christmas gifts for her, puder w kulkach Guerlain Meteorites, Sephora

6. Buty Nike+ Flyknit Lunar 1+ - 500pln


+100 do skuteczniejszego i częstszego biegania :)

christmas gifts for her, buty Nike+ Flyknit Lunar 1+

7. Złota bransoletka Apart - 199pln


Czy znacie kobietę, która nie lubi błyskotek i biżuterii?? :)

christmas gifts for her, złota bransoletka Apart


8. Mini torba shopper z futerkiem Zara - 299pln


Klasyka i elegancja są zawsze w modzie

christmas gifts for her, mini torba shopper z futerkiem Zara


9. Płyta CD Dawida Podsiadło "Comfort and happiness" - 39.99pln


Pod wpływem jego głosu po prostu się rozpływam :)

christmas gifts for her, płyta cd Dawid Podsiadło Comfort and happiness


10. Książka Danuty Stenki "Flirtując z życiem" - 37,90pln


Uwielbiam p. Danutę jako aktorkę, dlatego po prostu muszę przeczytać jej książkę (Mamo, słyszałaś?? :))

christmas gifts for her, książka Danuta Stenka "Flirtując z życiem"


Tak właśnie przedstawia się mój top10 wśród prezentów na gwiazdkę dla kobiet, a we wpisie christmas gift for him - top10 znajdziecie pomysły na prezenty dla Waszych ukochanych, bliższych bądź dalszych mężczyzn :)

Christmas gifts for her - top10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz