poniedziałek, 13 stycznia 2014

Perfume.

"Per­fu­my (...). Są jak wiado­mości, którą chce się prze­kazać. Nie pot­rze­ba do te­go żad­ne­go języ­ka. Można być głucho­niemym, można być z in­nej cy­wili­zac­ji, a i tak zro­zumie się tę wiado­mość. W per­fu­mach jest ja­kiś ir­racjo­nal­ny, ta­jem­niczy element.(...) Niektóre są tak niepoprawnie sexy. Zmuszają do obejrzenia się, nawet podążenia za kobietą, która ich używa.”
Janusz Leon Wiśniewski.

perfume, chloe, versace bright crystal, chanel Coco Mademoiselle, paco rabanne lady million, sephora, douglas

Chyba każda z nas uwielbia być otulona jej ulubionym zapachem perfum i czuć się dzięki nim wyjątkowa. To właśnie zapach perfum połączony z zapachem naszej skóry tworzy jedyną w swoim rodzaju woń, która nie pozwala innej osobie przejść koło nas obojętnie. Sama często się na tym łapie, że odwracam się za osobami, których zapach wydał mi się interesujący, tajemniczy. Chcę sprawdzić kim te osoby są, jak wyglądają, jak się poruszają.

Przedstawię wam dziś moje faworyty wśród damskich zapachów, które sama aktualnie używam.

Chloe, Chloe.


perfume, chloe, versace bright crystal, chanel Coco Mademoiselle, paco rabanne lady million, sephora, douglas

Jest to mój ulubiony perfum. Po wielomiesięcznych poszukiwaniach znalazłam zapach, który idealnie pasuje do mnie, który przyjemnie otula moje zmysły i sprawia, że czuję się wyjątkowo i kobieco. Używam go przede wszystkim na wieczorne wyjścia, choć kilka razy zdarzyło mi się również w środku dnia :) Trwałość 5/5.

Czym wyróżnia się Chloe?
Zapach jest lekki, ciepły, elegancki a zarazem uwodzicielski. Wyczuwamy w nim różę, magnolię, konwalię, piwonię oraz frezję. Całość zamknięta jest w eleganckim i prostym flakonie, który charakteryzuje paryski szyk.

Chanel, Coco Mademoiselle.

perfume, chloe, versace bright crystal, chanel Coco Mademoiselle, paco rabanne lady million, sephora, douglas

Jest to dość nowy zapach na mojej toaletce, używam go od listopada. Skusiłam się na niego (a właściwie dostałam go od swojego narzeczonego :)) po przeczytaniu wielu pozytywnych komentarzy na wizaz.pl. Jest to zapach przeznaczony dla młodszych kobiet (w porównaniu do Chanel No.5, który jest stworzony dla kobiet dojrzałych), śmiały, nowoczesny a zarazem elegancki. Używam go zamiennie z moim faworytem Chloe. Trwałość 5/5.

Czym wyróżnia się Coco Mademoiselle?
Zapach z kategorii świeżo-orientalnej. Wyczuwalne nuty: róża, jaśmin, wanilia, białe piżmo, sycylijska pomarańcza.

Versace, Bright Crystal.

perfume, chloe, versace bright crystal, chanel Coco Mademoiselle, paco rabanne lady million, sephora, douglas

Jest to moja letnia i dzienna wersja perfum. Skusił mnie ich flakon oraz cudowny kolor. Sam zapach jest lekki, kwiatowy, delikatnie słodki. Idealny do używania w ciągu dnia. Jedynym minusem dla mnie jest ich trwałość 3/5, zapach szybko się ulatnia i staje się kompletnie nie wyczuwalny. Być może wynika to z faktu, że jest to woda toaletowa, a nie perfumowana.

Czym wyróżnia się Bright Crystal?
Łagodny kwiatowy zapach z owocowym i piżmowym akcentem. Wyczuwalne nuty to: owoc granatu, magnolie, piwonię, kwiat lotosu, piżmo.

Paco Rabanne, Lady Million.

perfume, chloe, versace bright crystal, chanel Coco Mademoiselle, paco rabanne lady million, sephora, douglas

Zapach, do którego wracam co jakiś czas. Jak dla mnie jest on dość ciężki (przeznaczony raczej dla odważnych, dojrzałych kobiet), ale zarazem uwodzicielski i magnetyzujący. Przepiękny flakon, przypominający brylant cudownie wygląda na toaletce. Trwałość 5/5.

Czym wyróżnia się Lady Million?
Zapach intensywnie świeży o kwiatowych nutach zapachowych. Wyczuwalnymi nutami są gorzka pomarańcza z malinami, jaśminem, gardenią, które powodują, że zapach staje się zmysłowy. Następnie pojawia się paczula i ambra, które uzupełniają całość.

A czy wy posiadacie swoje ulubione zapachy, które możecie zarekomendować?

perfume, chloe, versace bright crystal, chanel Coco Mademoiselle, paco rabanne lady million, sephora, douglas


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz