niedziela, 19 stycznia 2014

Weekly training - what is indoor walking?

Za mną drugi tydzień treningów. Jakie wrażenia? Czuję się jak ryba w wodzie! Nie wiem dlaczego, tak późno zrozumiałam, że sport może dać mi tyle pozytywnych emocji :)

weekly training - what is indoor walking, co to jest indoor walking, walker, trx, inbody, healthy lifestyle, keep calm and get fit, gym, fitness
źródło: keepcalm-o-matic.co.uk

Oto mój plan treningowy w tym tygodniu:

poniedziałek - Indoor Walking (1h)
wtorek - krótka rozgrzewka na bieżni (15min) + TRX (1h)
środa - regeneracja
czwartek - Aqua Training (1h)
piątek - krótka rozgrzewka (15min) + Circuit Training (1h)
sobota - regeneracja
niedziela - Indoor Walking (1h)

Dziś kilka słów o zajęciach Indoor Walking, czyli treningu na bieżni o stałym nachyleniu. 
Wielu z Was pomyśli, że są to zwyczajne zajęcia cardio, w których można wyrzeźbić łydki, uda i pośladki, ale jest to bardzo mylne spostrzeżenie. Przy każdej bieżni znajdują się również kilogramowe ciężarki, które pozwalają na trening siłowych również górnych partii ciała. 
Ile w zajęciach będzie treningu siłowego zależy również od tego jak zajęcia poprowadzi Wasz instruktor. Na moich zajęciach Magda (nasza trenerka) wykorzystuje bieżnie do wykonywania takich ćwiczeń jak: pompki, przysiady czy brzuszki. Każde zajęcia są inne, w rytm muzyki maszerujemy na bieżni, wykonując nieskomplikowane, lecz intensywne układy połączone z treningiem siłowym, które wymagają od nas wiele wysiłku i potrafią dać porządnie w kość. Podczas jednych zajęć u Magdy można spalić ok 900 kcal, czy nie brzmi to niesamowicie? :)

weekly training - what is indoor walking, co to jest indoor walking, walker, trx, inbody, healthy lifestyle, keep calm and get fit, gym, fitness
źródło: fitness.mtp.pl

Moje wrażenia dotyczące Indoor Walking?
Są to moje ulubione zajęcia! Ogólnie jestem osobą, która kiepsko znosi trening cardio (moja kondycja pozostawia wiele do życzenia...) oraz mam kiepskie wspomnienia po ćwiczeniach tego typu i ich rezultatach. Sto razy bardziej wole trening siłowy i jego szybkie rezultaty, ale przecież od samego treningu siłowego tłuszcz się nie spali! Indoor Walking doskonale wpasował się w moje upodobania, pozwala mi spalić odkładający się tłuszczyk, a także wzmocnić mięśnie. Po godzinie treningu jestem totalnie wypompowana, ale również bardzo szczęśliwa :)

Jeśli chcecie zobaczyć mój trening w poprzednim tygodniu zapraszam tu, a o Inbody możecie przeczytać tu :)

weekly training - what is indoor walking, co to jest indoor walking, walker, trx, inbody, healthy lifestyle, keep calm and get fit, gym, fitness








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz